reklama

Zápisky o zvieratkách – bagrom!

Sedím pri počítači, keď zazvoní telefón - mladší syn. Počujem ho, ako funí, zrejme ide zo (do) školy. Ahoj, dostala si esemesku? Pýta sa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

No, niečo mi tu bliká, ale ešte som si ju nečítala. Vravím a on spustí:

Kolegynkini susedia majú osem ročného bígla, psa. Teraz prestavujú dom aj dvor a rozhodli sa, že už na ňom pre ich psa nie je miesto. Dokonca, keď robili základy na bazén, tak mu bagrom vykopali hrob. Je to naozaj veľmi súrne. Je to veľmi milý psík. Nechcel by som, aby ho zabili. Hľadáme mu s kolegyňou domov. Môžeš ho vycapiť u vás v robote na nástenke?

Škrečok v behacom koliesku v mojej hlave pridal na plné obrátky a ozubené kolieska zrýchlili. Uvažujem či by sme si ho nevzali aspoň do dočasky... ale nejde to. Už tri mesiace máme v dočaske Pasťa - psíka, ktorého našiel Skate a privliekol ho domov, a ktorého stále nikto nechce. S Atlaskom si neustále dokazujú, kto je lepší (Atlasko je starší, Pasťo je vyšší - každá potýčka končí rozdrapenou kožou u oboch. Nemôžem priniesť tretieho psa.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

... No... v robote ho vylepím, vravím mu, ale môžem ho zdieľať aj na facebooku...

Dúfam len, že nebude neskoro... Doloží Matúško a rozlúčime sa.

Tí ľudia fakt nie sú normálni. Uvažujem, keď ostane ticho. Ťukám do klávesnice počítača a píšem SOS pre oddaného psieho priateľa, pre ktorého odrazu majitelia nemajú miesto nie len na dvore, ale hlavne vo svojom srdci.

Napokon píšem aj na blog. Snáď sa o ňom dozvie viac ľudí, ktorí vedia pomôcť...

...Prosím, zdržte sa komentárov o tom, že veterinár nemá právo zabiť zdravého psa, že je to nezákonné, či niečo podobné. Všetci vieme že nemá, ale tiež všetci vieme, že to mnohí robia. Ak by som mohla poprosiť, tak iba konštruktívne nápady a návrhy. V mene odsúdenej psej dušičky vám ďakujem.

Martina Tóthová

Martina Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  176
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som veterinárna sestra. Zvieratá sú mojou láskou, a preto ma práca napĺňa uspokojením. Mimo práce sa venujem svojim zvieratkám a občas aj cudzím - ako výcvikárka. v poslednej dobe svoje kynologické skúsenosti využívam aj pri písaní kníh o molossom, dogovitých a pastierskych plemenách - vyšli mi dve knižky - knižka o šteňati (máme doma štěně)a o výchovných problémoch (nie len) molossoidných plemien psov,dokončujem knihu o správnom kŕmení psov. čitatelia blogu sa na mňa môžu s prípadnými problémami, ktoré s týmito úžasnými psíkmi majú, obrátiť, rada im pomôžem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu