reklama

Zápisky o zvieratkách – už je to tu zas!

Ach, už ma omrzelo písať o predvianočnom zhone! Mám síce už - len (?) desať rokov (aj pol, prosím pekne!), ale vždy mi prídete v tomto čase divní...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Nieže by ste inokedy divní neboli, ale myslel som si, že homo sapiens sapiens znamená človek rozumný. A predsa sa párkrát do roka u vás objavuje neuveriteľný nepokoj (aj v prírode je to občas pozorovateľné pred veľkými migráciami obrovských stád, húfov či kŕdľov...) a stávate sa čímkoľvek, len nie reálne, rozumne či logicky uvažujúcimi tvormi...

Nuž, sami viete či vás hory koláčov, chlebíčkov, vyprážaných úbožiatok a iných prapodivností potešia... či vám prinesú radosť tretky a rárohy či drahé nezmysly, ktoré len zbytočne drancujú (už aj tak vydrancované) prírodné zdroje. (A snáď – aby si mnohí z vás „oprášili svedomie“, tak počas vianočného koncertu pošlú menej majetným darcovskú sms-ku a majú pocit „dobre vykonanej práce“ bez toho, aby zdvihli svoje preplnené bruchá z kanapy.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja sa v tomto čase vyhýbam nákupným centrám a presviedčam Maťu, že bude oveľa lepšie a príjemnejšie, keď si spolu spravíme dvojhodinovú prechádzku k zamrznutému rybníku (občas tam nájdem zdochnutú rybu – ak sa nedá zjesť, ešte som nevidel rybu, ktorá by sa nedala zjesť!, môžem sa v nej vyváľať – kým to Maťa nezbadá! ...).

Maťa zase v tomto čase robí to, čo baví ju –, totiž originálne vianočné pohľadnice, ktorými obdarováva svojich blízkych i vzdialenejších priateľov. (A že ich je požehnane – vraj sa všetci tešia, že od nej môžu dostať to, čo nikde inde či od nikoho iného.)

Nuž a čo ja a moji psí priatelia? My dostaneme „pod stromček“ obrovskú mäsovú kosť – tak, ako každý iný deň. Keď sa tak nad tým zamyslím – my máme Vianoce každý boží deň v roku. A sme šťastní. A čo vy? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Krásny večer malí ľudia. S pozdravom - Atlas Prvý - škótsky teriér - canis familiaris sapiens..

(a ešte pár Matiných vianočných pohľadníc)

Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
...a moja maličkosť...
...a moja maličkosť... (zdroj: MT)
...dvakrát...
...dvakrát... (zdroj: MT)
Martina Tóthová

Martina Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  176
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som veterinárna sestra. Zvieratá sú mojou láskou, a preto ma práca napĺňa uspokojením. Mimo práce sa venujem svojim zvieratkám a občas aj cudzím - ako výcvikárka. v poslednej dobe svoje kynologické skúsenosti využívam aj pri písaní kníh o molossom, dogovitých a pastierskych plemenách - vyšli mi dve knižky - knižka o šteňati (máme doma štěně)a o výchovných problémoch (nie len) molossoidných plemien psov,dokončujem knihu o správnom kŕmení psov. čitatelia blogu sa na mňa môžu s prípadnými problémami, ktoré s týmito úžasnými psíkmi majú, obrátiť, rada im pomôžem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu