reklama

zápisky o zvieratkách - vzácna návšteva

Dnes som mala dve vzácne návštevy. Jednu očakávanú a jednu nečakanú. Tou prvou boli majitelia Ťapka, ktorí si pre neho po dvoch rokoch prišli. Čo vám poviem – musela som im všetko vysvetľovať ako malým deťom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Valika, Ťapinková „mamička“ bola chápavá a realisická žena. A hoci som si myslela (podľa telefonátov a listov pre Ťapinka – kde občas veľkodušne nechala pozdravovať aj mňa), že práve s ňou budem mať najviac práce, opak bol pravdou. Matej – Ťapkov „ocko“ mal tvár zničeného bloodhounda, ktorý plače nad všetkou nespravodlivosťou sveta a nedokázal zo seba vysúkať jediné slovo, a keď som mu povedala, že nežiadúce chovanie je pre Ťapka FUJ!!!, mal v očiach slzy... A Ťapko? "Mamičku" spočiatku ani nepoznal a štekal na ňu. Ale "ocinko"... to bola iná káva... tomu doslova liezol po hlave... to sa nedá opísať. A tak mám strach, že „ocinko“ jeho výchovu psychicky nezvládne – nebude schopný svojmu „synčekovi“ nič zakázať. Iba dúfam, že „mamička“ bude mať viac rozumu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS – všetky oslovenia táto rodina bežne používa a nie sú z mojej hlavy.

No a tá druhá návšteva? Tá bola ešte vzácnejšia ako tá prvá – Ťapková. Hoci som ju dostala iba v písomnej podobe, ale uznajte, komu denne napíše princ Harry? Myslím, že nikomu z nás, bežných smrteľníkov. A aby ste aj vy mali niečo z môjho zážitku, prepošlem vám celý jeho mail tak, ako mi ho poslal. Dúfam iba, že administrátor bude láskavý k citátu a tie vulgarizmy, ktorými ma počastoval, nezabodkuje, ale užijete si ich aj vy:

From:

"princ_harry" <princ_harry@azet.sk>

Add sender to Contacts

To:

"mvkruhu@yahoo.com" <mvkruhu@yahoo.com>

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobry den pani veterinárka

Psy sú preto dobre lebo dostavajú zadarmo najest. Ak prestanú
dostavat žrat, tak sa vyjebu
aj na teba. Psy sú prejebané, pretože už 10 000 rokov vedia, že
zadarmo dostanú nažrat, a stačí len byt poslušný.
Aj prasa ma viac hrdosti ako pes a nenechá si zo seba robit otroka. Nie
nadarmo sa hovori, že prasa je najinteligentnejšie
domacé zviera na svete, pretože ma hrdost.
A tvoj problem je, že si zakomplexovaná a škaredá, preto ta nikto
nemá rad a nikto nechce.
Ked si chceš ziskat priazen človeka, tak sa musíš snažit, nestačí
len dat človekovi najest, ako psovi.
A preto ti radím snaž sa a rob niečo zo sebou, lebo si špatná a
máš blok v hlave s ludi!
Ja neviem daj si nejaký účes urobit a luxusnejšie sa obliekaj a
menej žer:)
Ja mam peknú priatelku a nemá komplexi, ani neni zaujatá psami,
pretože sa skratka snaží, dobre vypadat.
Menej plač nad sebou a viac makaj na sebe.

Len tolko som chcel povedat, a ak som ta urazil, tak prepač, ale si
precitlivená zo psov a preto sa tvoje
názory na psov nezakladajú na objektivite. Poznat pravdu skutočne
boli, ale je lepšie ju poznat, ako zostat v omyle celý život.

Dovidenia

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže toľkoto mi sám princ Harry oznámil. Škoda len, že si nedal ani len tú námahu, aby zistil, že nie som veterinárka. A že chúďa jedno zakomplexované, nemal ani toľko odvahy ako ja – plebs –, aby išiel „ s kožou na trh“ a predstavil sa – ja som Fero Chudý z Hornej – Dolnej... Nuž, ale tak to na svete chodí. Jeho mail ma ceľkom rozveselil. Iba som si uvedomila, že ani žiadna sviňa, ani žiaden pes, by si svoje jedovaté žlče nevylieval na cudzom človeku len tak z plezíru. Ale čo narobím? Princ Harry je typický aristokrat...

Pekný večer priatelia...

Martina Tóthová

Martina Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  176
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som veterinárna sestra. Zvieratá sú mojou láskou, a preto ma práca napĺňa uspokojením. Mimo práce sa venujem svojim zvieratkám a občas aj cudzím - ako výcvikárka. v poslednej dobe svoje kynologické skúsenosti využívam aj pri písaní kníh o molossom, dogovitých a pastierskych plemenách - vyšli mi dve knižky - knižka o šteňati (máme doma štěně)a o výchovných problémoch (nie len) molossoidných plemien psov,dokončujem knihu o správnom kŕmení psov. čitatelia blogu sa na mňa môžu s prípadnými problémami, ktoré s týmito úžasnými psíkmi majú, obrátiť, rada im pomôžem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu