reklama

Zápisky o zvieratkách – Žabka

Ležím v posteli. Žabka mi vytrvalo oblizuje ľavú ruku a snaží sa mi z nej usilovne „vyhrýzať blchy“.. Chúďa, netuší, že bezúspešne.  Napadne ma, ako mohol niekto toto psíča vyhodiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

...Našli ju ľudia potulovať sa v mraze po ulici. Nemala vybraté stehy po cisaráku, zato mala vykopnuté tri predné zúbky. Priniesli ju k nám do roboty, vraj či nepoznáme majiteľa. Nepoznali sme. Ale ponúkla som sa, že ak ho nenájdu, vezmem si ju...

...Keď mi ju po dvoch týždňoch priniesli, manžel si len povzdychol, že by sme potrebovali nafukovací dom. (Chápem ho. Potrebovali.) Ale prijal ju bez slova...

Žabka váži len niečo cez dve kilá, ale je to „skutočný“ pes „se vším všudy“... Nie je neurotická, ako väčšina malých psíkov, ale „stráži“ a tvári sa ako strašne strašný strážny pes. Tým svojim tenkým hláskom prvá hlási - hav hav! Hav hav!... a potom mi to beží do domu oznámiť a rýchlo pri tom komicky dychčí, ako by to bola veľká námaha. S chuťou sa váľa v kadáveroch a zožerie všakovaký „fujtajbl“, preznačkuje všetkých mojich psov a večer, keď zalezieme do perín, „vyfacká“ ešte aj Whisky, ak má pocit, že si ma Whisky príliš uzurpuje. Moji si uvedomujú, že je to prcek, a tak ju blahosklonne nechajú terorizovať ich. Dokonca aj Damina.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pritom je veľmi priateľská a milá. Je vďačná, za každé vľúdne slovo a pohladenie a na prechádzkach vládze zarovno „veľkými“. Poslúcha na slovo, a ako všetci naši - chodí bez vodítka. A keď chcem, doslova ju strčím do vrecka a mám „vystaráno“. Proste je to úžasný psí kamoš, parťák, tvor... o ktorom, ani neviem, že ju mám, keď pracujem a nemám na ňu čas. Zje doslova za hŕstku, a tak skutočne nechápem, ako mohlo toto milé stvorenie niekomu prekážať do tej miery, že ju proti noci v mraze doslova vykopol na ulicu...

takto nám ju priniesli...
takto nám ju priniesli... (zdroj: MT)
Obrázok blogu
(zdroj: MT)
...má svojich obdivovateľov  (obdivovateľky)...
...má svojich obdivovateľov (obdivovateľky)... (zdroj: MT)
...najprv sa zabývala na nočnom stolíku...
...najprv sa zabývala na nočnom stolíku... (zdroj: MT)
...Maťa s ňou robila rôzne "pokusy"...
...Maťa s ňou robila rôzne "pokusy"... (zdroj: MT)
... "zvládne" kelímok od jogurtu...
... "zvládne" kelímok od jogurtu... (zdroj: MT)
... ale aj surovú kosť...
... ale aj surovú kosť... 
...svet dole hlavou...
...svet dole hlavou... 
Obrázok blogu
...mimikry v snehu...
...mimikry v snehu... (zdroj: MT)
...na chirurgickom stole...
...na chirurgickom stole... (zdroj: MT)
... pomáha Mate baliť knižky...
... pomáha Mate baliť knižky... (zdroj: MT)
s maltézáčkou Dorkou - ďalšou   vyhodenou dušičkou, ktorá bola u nás v dočaske...
s maltézáčkou Dorkou - ďalšou vyhodenou dušičkou, ktorá bola u nás v dočaske... (zdroj: MT)
... na poli...
... na poli... (zdroj: MT)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
... keď sa na prechádzke nudí...
... keď sa na prechádzke nudí... (zdroj: MT)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
... Žaba v "blizárde"...
... Žaba v "blizárde"... (zdroj: MT)
Obrázok blogu
...trochu mi nahrádza Olwenku aj  Mimíka...
...trochu mi nahrádza Olwenku aj Mimíka... (zdroj: MT)
... ale né ty voči, to bude běh na dlouhou  trať...
... ale né ty voči, to bude běh na dlouhou trať... (zdroj: MT)
jedna z prvých fotiek v novom domove...
jedna z prvých fotiek v novom domove... (zdroj: MT)
Obrázok blogu
...kto by ju nemiloval?!...
...kto by ju nemiloval?!... (zdroj: JH)
Martina Tóthová

Martina Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  176
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som veterinárna sestra. Zvieratá sú mojou láskou, a preto ma práca napĺňa uspokojením. Mimo práce sa venujem svojim zvieratkám a občas aj cudzím - ako výcvikárka. v poslednej dobe svoje kynologické skúsenosti využívam aj pri písaní kníh o molossom, dogovitých a pastierskych plemenách - vyšli mi dve knižky - knižka o šteňati (máme doma štěně)a o výchovných problémoch (nie len) molossoidných plemien psov,dokončujem knihu o správnom kŕmení psov. čitatelia blogu sa na mňa môžu s prípadnými problémami, ktoré s týmito úžasnými psíkmi majú, obrátiť, rada im pomôžem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu