reklama

Polvon (Koki)

Dnes si ma opustil môj krásny chlapec. Psí  Boh ťa mal rád.Tak šťastnú cestu a nezabudni na vílu a lesných škriatkov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Až umriem – a smrť už drží kľučku...

Nebuď smutná moja malá

Odídem celkom po tichúčku

A ty buď šťastná žes ma mala.

Odchádzam kam som vždycky chcel

A už ma nikto nezastaví

Som šťastný a ty mi prosím ver

Že tamten svet je ten pravý

Počkám ťa, jak som každý deň

Ťa čakával sám v tom kúsku lesa

Ty prídeš, ja to dobre viem

Až raz sa vrátiš na nebesá

Budú tam všetci – moji, tvoji...

A nebo bude belasé.

A láska, ktorá všetko zhojí

A žiari v tmavom nečase.

Tak už choď, nech môžem odísť...

Kokinkovi – 20. 3. 2002 – 2 4. 2020)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(chýbaš mi, môj krásny chlapec...)

(autor kresby MT)
(autor kresby MT) 

 

...s jedným z malých ľudí u Lesnej víly... ...chýba mi to všetko...
...s jedným z malých ľudí u Lesnej víly... ...chýba mi to všetko... (zdroj: MT)
takto si ťa budem navždy pamätať...
takto si ťa budem navždy pamätať... 

 

 

Martina Tóthová

Martina Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  176
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som veterinárna sestra. Zvieratá sú mojou láskou, a preto ma práca napĺňa uspokojením. Mimo práce sa venujem svojim zvieratkám a občas aj cudzím - ako výcvikárka. v poslednej dobe svoje kynologické skúsenosti využívam aj pri písaní kníh o molossom, dogovitých a pastierskych plemenách - vyšli mi dve knižky - knižka o šteňati (máme doma štěně)a o výchovných problémoch (nie len) molossoidných plemien psov,dokončujem knihu o správnom kŕmení psov. čitatelia blogu sa na mňa môžu s prípadnými problémami, ktoré s týmito úžasnými psíkmi majú, obrátiť, rada im pomôžem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu